IWAN [X2] - 2012-01-16 16:30:32

Jak się dowiedziałem dzisiaj po rozmowie z naszą koleżanką Gosią W. w pracy powinna być pewna kolejność dokumentów.
Więc pewnie tak jak ja nie wiele osób wie o tym jak powinno to wyglądać to piszę:

1. okładka pracy dyplomowej (to z logiem WATu)   (http://www.wig.wat.edu.pl/index.php?opt … Itemid=110)
2. zadanie
3. opinia
4. recenzja
5. spis treści
.
.
.
6. załączniki
7. oświadczenie o samodzielności....    (http://www.wig.wat.edu.pl/index.php?opt … Itemid=110)
8. oświadczenie biblioteczne...

Jak wyglądać może oświadczenie biblioteczne (bo nie ma jego wzoru), dziękować koleżance wspomnianej wyżej ;) :

http://img851.imageshack.us/img851/6382/oswbiblioteczne.jpg



Nie wiem jak jest z numeracją. Czy pierwsza strona na której jest numer to spis treści? i czy to będzie numer strony 5?

W razie jakbym też coś wyżej pomylił to proszę  pisać.

gończy polski waga pokoje w Mielnie www.chcepsa.pl materace hilding